Ãœdv.

>"legyen kepes egy uj programban is megtalalni a beallitasokat. Ezt a
>kepesseget kell fejleszteni."
Szép ideológia ez, de új programok tényleges megismerése nélkül hogyan
fejleszted hatékonyan ezt a képességet?

>"Keves olyan ceget ismerek, ahol a legfrissebb office-t mindig megveszik."
>"Csak ott van Office 2007, ahol uj rendszert vezettek be, s mar nem lehetett
>Office 2003-at venni"
Nincsen statisztikám, de ha a cégeket néznénk lehet, hogy a szoftverlistában az
office 2000-es verziója szerepelne. Lehet, hogy azt kellene oktatni?! A cégek
két okból vesznek új szoftvert, az egyik ok, hogy a meglévő szoftver a
használhatatlanságig elavult, a másik, hogy szükségük van az új által nyújtott
plusz szolgáltatásokra.
Ami 100%, hogy előbb-utóbb mindenhol megtörténik a váltás a legfrissebb
verzióra, és akkor mire lesz szüksége a diáknak?

Szerintem ha a lehetőségeink engedik, ne tanítsunk olyan szoftvert, amit már
nem lehet megvásárolni vagy kifutó termék. Az esély, hogy eltalálod, hogy jó
verziót tanítottál (mert a diákod munkhelyén PONT azt használják) nem nagy, de
ahogy múlik az idő egyre nagyobb lesz. Ha meg elmegy a gyerek egyetemre és mire
munkába áll már a következő verzió az aktuális, akkor is egy ahhoz tudásban és
szolgáltatásban közelebb álló szoftvert tanult, azaz könyebben átszokik.

FG