From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Rodler Gábor
Sent: Tuesday, October 12, 2010 11:57 AM
To: Techinfo
Subject: Rack server

Sziasztok
Adott egy palyazat amin alapbol HP Proliant DL370 G5 serverre palyaztak(4db!!!).
(a kozbeszerzesportalon most nekem kellene konkretan ramutatni egy tipusra
melyik legyen az! Valaszoljak adj uram isten rogton, de  a milyen feladatra,
hogyan kerdesekre csak homalyos valaszok.. )
Sajnos ilyen  minőségű szervereket nem tapogatok naponta, igy nehany jótanacs
elkelne, akik iskolai korulmenyek kozt hasznalnak effelet:
Win2008R2 opr lesz rajt vszinu +exch+isa+OWA+stb
- HP e a tuti valsztas eteren v. jobb alternativak is vannak (kozbesz
figyelembevetelevel)?
- 4 egy forma gep, v. inkabb 2 turbozott meg 2 gyengebb(egy szekrenyben
lesznek)?
- Mekkora memoria mennyiseget lattok optimalisnak gepenkent?
- HDD? Raid 1?5?
Szoval elmelkedjunk a sokpenzunk van mire ... el temaban.
Koszi
g.