- a 4 portos halokartya alap konfigban benn van. igy ez eleg lesz.

- tobb server is lesz egy rack-ben. biztos szukseg lesz egy KVM video-
bill.-eger kapcsolóra
normal torony hazaknal most is hasznalok ilyet. kerestem HP oldalan ugyanilyen
funkcioval rack-es eszkozoket,de bizony zavarban vagyok néhány fubkcionalitasat
tekintve. pl IP alapu KVM switch?
hasznal vki ilyet?

Gabor

- a ramod biztos elég (600 userre, nálam is kb 6-700 van)
- 1GbE NC375i Multifunction 4 Ports- mintha 4 halokartyam lenne? Igen, ez a
kütyü egy kártya amit beltuszkolsz és 4 nic-ként látja
- viszont ugyanúgy hp-nál lehet kapni 2 portos verzióban is, ha abból veszel
2darabot akkor spóroltál vagy 30-40e Ft-t. Milyen megfontolásból adják
olcsóbban, ne kérdezd, mi ezt az utat választottuk.

üdv

<<winmail.dat>>