Hello!
Szantam ra idot, kameraval fel is vettem.
1.Laptop bekapcs.
2.Bejelentkezes.
3.Minden mas kapcsolat letiltva.
4.Asztali gepen Telenor Online-ba belepve kepernyon az egyenlegem.
5.Stick bedug laptopba.
6. Pinkod megad.
7. Kapcsolodas gombra kattint.
8. 30 masodperc mulva stick kihuz.
9. Asztali gepen egyenleg figyel.
10. Tovabbra is percenkent csokken 5 Ft-tal.
11. Laptopot is kikapcsolom.
12. Egyenleg tovabbra is fogy percenkent.
13. Eltelt 30 perc, de az egyeneleg meg mindig fogy, pedig 30 perc
adatmentes forgalom utan meg kene allnia.
Marpedig adatforgalom nem lehet, mert a stick nincs bedugva, s a laptop is
ki van kapcsolva.
14. Laptop visszakapcsol.
15. stick bedug.
16. pinkod
17. Asztali gepen az egyenleg csokkenese megall.
Mindez videora rogzitve.
No komment.
Azt hiszem elmegyek kiabalni, s botranyt csapni.
Mielott meg valaki azt mondana, hogy miert huztam ki a sticket, kozlom, hogy
ez bizony elofordulhat maskepp is:
1. Lemerul a puszta kozepen, intenretezes kozben a lapot.
2. Utazas kozben olyan cellaba erek, ahol nem erheto el ez a szolgaltatas.
de biztosan van meg mas lehetoseg is...
Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu