Ez nem semmi!!!

Én a napokban szembesültem azzal, hogy (ugyanennél a cégnél) ha egy uniós
országban veszem igénybe a GPRS szolgáltatást, akkor 590Ft/MB díjat
számláznak, ha ugyanezt a itthon, a saját hálózatukban teszem akkor
1300Ft/MB!
Mivel az uniós szabályok (korlátozások) csak a GPRS roamingra vonatkoznak,
itthon úgy húzzák le az ügyfelet, ahogy akarják!

Ha pontatlanul írtam az adatokat, akkor bocsánat érte, javítsatok ki!

Persze mindenki megteheti, hogy előfizet egy "adatcsomagra", s akkor
nagyságrendekkel kevesebbet kell fizetni (nekem egy 1GB-os internet csomagom
van, a túlforgalmazás díja 1,5Ft/MB)! Én csak azt tartom inkorrektnek, hogy
a közel 1000szeres árú szolgáltatás az alapértelmezett, s ha valaki azt sem
tudja, hogy mi az, hogy GPRS, akkor vele ezt fizettetik meg.
Persze, mint tanár tudhatnám, hogy a tudás milyen nagy érték!

epeter

----- Édes Péter -----
epe...@epeter.hu
http://www.epeter.hu