2010.10.28. 13:21 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Hello!
Valahol az internetes aszfjükben van egy olyan rész, hogy
az ügyfél által mért értékek nem jelentenek semmit.
Fusd át azt is.
Rohadtul nem erdekel most mar mit ir az uszf-juk.
Ha nincs bedugva a stick ne szamlazzon nekem!
Amugy en nem mertem semmit, max az idot, a szamlazott mennyiseget a sajat
weblapjukrol ok mertek.
En csak azt tudom a videoval bizonyitani, hogy akkor is szamlaznak, ha nincs
bedugva a stick, raadasul a 30 percet sem tartjak be.
Pedig ez csak a Te (mint előfizető) érdekedben van :)
Ha nem küldesz jelet, hogy lekapcsolódsz, akkor nem bomlik le a PPP kapcsolat ha mondjuk vonaton utazol és mondjuk alagútban megszűnik a vétel, vagy átkonnektál a modemed egy másik cellába. Ilyenkor azt várják hogy
visszakerülj a vételkörzetbe, és ne kelljen folyton újratárcsázni :)