2010/10/29 Molnar Peter <moln...@afg.hu>:

> A félreértést az okozza, hogy az internet szolgáltatások díja(
> függetlenül attól, hogy perc alapú a szolgáltatás) nem azonnal vonódik
> le a rendszerünkben. Ezt azt jelenti, hogy a tényleges használat ideje
> (percdíja) 24 órán belül vonódik le több részletben.
>
> Természetesen, amikor Ön megszakítja a kapcsolatot már nem számlázunk,
> hiszen a modem és a SIM kártya már nem csatlakozik a hálózathoz.
> Miután befejezte a szolgáltatás használatát, csak azt követően fog
> majd egyenlege csökkenni.
>
> Ezek tenyleg inkompetensek.
> [...]

Felreerted oket, ok meg hulyek. Azt akartak veled tudatni, hogy ha
9:00 es 9:30 kozott hasznalod a szolgaltatast, akkor elkepzelheto,
hogy a levonas 9:10-kor, majd 10:30-kor, es 15:25-kor tortenik, nem
pedig azonnal, fuggetlenul attol, hogy a levonas pillanataban van-e
adatkapcsolat vagy nincs.

--
László Béres            Unix system engineer
http://www.google.com/profiles/beres.laszlo