Sziasztok!

Bocs, de néhány napig nem voltam netközelben, ezért csak most írok:

Még anno 2001-ben történt a következő:

Domino-s ügyfél voltam, ráadásul nem is a "jól fizető" fajta. A1010-as telefonom gyakran csinált olyat, hogy kijelezte a maximálsi térerőt, de sem róla hívni, sem őt hívni nem lehetett. E hibával többször is volt szervízben. Mikor egyik szombaton a kész készülékért kb. 1 órát álltam sorban, majd a boltból kilépve hívom a feleségemet, azaz hívnám, mert már csak látszólag volt jó, elszakadt nálam a cérna. Megírtam a kálváriámat az ugyfelszolga...@westel.hu-ra. Vasárnap érkezett egy email, melyben elnézés mellett azt is kérték, hétfőn fáradjak be az ügyfélszolgálatra, soron kívül el fogják intézni a problémámat. Az üzletben mondták, miért kellett Pestre írnom, miért nem nekik jeleztem a problémát, ők is megoldották volna, délelőtt raporton volt az egész társaság... Mondanom sem kell, azonnal kaptam egy hasonló kategóriás vadonatúj készüléket...

Szóval néha megéri erélyesebben fellépni, pedig akkor még nem lehetett számhordozni se, valamint halomra kötötték az új előfizetéseket az emberek, szerintem ma értékesebb sokkal az ügyfél.

Ãœdv:
       TT