Hello!
>Hát azért nem ugyanaz a lehuzás. Hogy lehet ugyanannyit kérni 1 percért,
>ha csak 9600 bps-el csatlakozik, mintha mondjuk 3 Mbps -el.
Nem igy ertettem.
Ha nem vagy rajta a halozaton, s igy me'rnek nalad forgalmat, akkor tok
mindegy, hogy perc vagy forgalom alapon szamlaznak, mert
NEM VOLT ADATFORGALMAD!
A kulonbseg abban van, hogy milyen merteku ilyenkor a lehuzas.
>Ha megnézzük a Telenoros csomagodat, ha az említett 30 perc alatt becsúszik
1 bájt forgalom,
>akkor az már nem forgalommentes fél óra, és tovább számol.
Ez teljesen jogos, s elfogadom.
De az en esetemben, a forgalom kihuzott stick es kikpacsolat laptop mellett
tortent.
Azert ez gaz.
A fogyasztovedelem mar valaszolt a panaszomra.
Nem foglalkoznak az ugyemmel, azt mondjak nincs joguk a korulmenyeket
vizsgalni.
Atiranyitottak a bekelteto testulethez meg a Nemzeti Média- és Hírközlési
Hatóságnál működő Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjehez.
Mult heten neki is irtam, no meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz
is.
Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu