On Mon, Nov 01, 2010 at 10:20:10AM +0100, Molnár Péter wrote:
> Hello!
> -ot.
> Na itt kapcsolodik be az en esetem egy kicsit.
> Mivel 30 perc adatmentes forgalom utan abba kellett volna hagyniuk a
> szamlazast, igy kerdeses, hogy azon csomagok eseteben, melyek adatforgalom
> alapjan szamlazodnak (szinte minden csomag ilyen), kihuzott stick eseteben
> szinten szamolhatnak forgalmat? Mert akkor tok mindegy melyik csomagban
> vagyok le fognak huzni, csupan csak az a kulonbseg, hogy forgalomaranyos
> csomag eseten tenyleg nem tudom igazolni, hogy nem neteztem, nem toltottem
> [...]

A példád mutatja, hogy percdíjas csomagnál se tudod (jobban) igazolni;
viszont forgalomarányosnál talán kevesebbet szívsz (mert ha a kapcsolat
szerintük létezik is és számláz miatta a béna rendszerük, a forgalom
minimális [se] lesz).

--
PTG
Whenever I feel like exercise, I lie down until the feeling passes.