Ebben a folyamatba én is eljutottam a dhcp-ig (persze nem kap ip-t
mivel nem is lát routert)

Hülye kérdés, de hátha: a win észreveszi a kapcsolatot? Tehát látja, hogy be van dugva a kábel? Találkoztam itt a suliban olyan gép+router párossal, amik egy hálókábellel összedugva egyszerűen nem látták egymást. A kábel is jó (máshol tökéletesen megy), a router is (más géppel tökéletesen megy), és a gép is (más routerrel tökéletesen megy). Ez a gép+router páros (több kábellel is kipróbálva) viszont még a kapcsolatot sem látja (a led sem világít a gépen sem, és a routeren sem.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu