nincs kommunikáció 0 az egyik viszont a hálókártya is villog meg a
router megfelelő portja is villog.
Átállítottam amit mondtál érdekes módon most pingeli a routert mennek
a csomagok de a böngésző nincs most se. A router webes felülete se jön
be pedig pingeli. Illetve hol pingeli hol nem hol a 4-ből csak 3 megy
vagy 2 vagy egy sem. De van hogy mind a négy sikeres.
Már egy zsír új telepítésem van már az image-be is kételkedtem, de
most is ugyanaz.

--
Robert