Nálam ugy van ez megoldva, hogy az ISA n minden teremnek létrehoztam egy
tilto szabályt IP alapján, persze a gépek mindig ugyanazt az IP t kapják a
DHCP től a szabály neve pl. 1-es terem stb.
A termekben lévő tanári gépen isa managment és a kolléga meg ha akarja a
megfelelő szabállyal engedélyezi vagy tiltja a netet.
proxy beállításokat GPO bol kapja és tiltva az internet beállítások
piszkálgatása.

Ez igy nálunk működik.

Persze csak 1 lehetőség a sok közül.

Üdvözlettel