Üdv!

Van egy Asrock alaplapos gép az iskolatitkáré, a következőket csinálja:

2x fordult elő, hogy a tanárok a pendrive-t bedugták a gép pedig kikapcsolt

Visszakapcsolva a gép nem ismeri fel a rádugott USB billentyűzetet.

Csak úgy sikerült 1 ízben újra helyre hozni, hogy BIOS-ból letiltottam az USB-t
járattam úgy egy ideig, majd újra engedélyeztem...

Közben, ami hab a tortán az USB-n rajta csüngő OKI3200 -t végig érzékeli lehet
rá nyomtatni, a billentyűzetet viszont nem...

Most visszavittem a szervízbe 3 hónapos, Gar-os.

De ott a fejüket fogják!!!

Hát BIOS frissítés lehet helyrehozza...

Földelés probléma is lehet nálunk...

A földelés problémának utána fogok járni, de a tikárnő előző Asus terminator 5
éves gépénél soha nem volt gond. Rádugva a USB billenytűzetet egyből megy...

Ja és a pendrive is tökéletesen működik másik gépben ki is nyomtattuk róla azt,
ami miatt a gépbe dugták...

Kérem a tanácsotokat milyen irányba induljak!

Alaplap hiba lenne, de nem nagyon hajlik a szerviz a cserére

Vagy tényleg a földelés körül lehet gond...

Várom ötleteiteket!

Attila