Persze másik gépen csont nélkül megy

________________________________

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zoltán Kurucz
Sent: Friday, November 12, 2010 12:33 PM
To: Techinfo
Subject: Re: USB probléma

a billentyût átraktad másik gépre?

2010/11/12 Birkás A <rga...@bajabela.sulinet.hu>

Azt elfelejtettem írni, hogy a titkárnõ a saját pendive-ját természetesen
ugyanúgy az elõlapi csatlakozón használja rendszeresen, az övével eddig nem
volt probléma.
De, amelyik pendive-tól kikapcsol a gép (pl kingston datatraveller 8 Gb)
Az is mûködik másik gépben, minden látszik rajta kinyomtattuk róla ami
kellett...
Azt sajnos nem figyeltem meg, hogy melyik elõlapiba lett bedugva a pen

Az usb billentyû hátulra megy, de jelenleg mindegy hova dugom, sehol sem ismeri
fel
Az usb nyomtató viszont megy... (bárhova dugva is)

Attila

2010.11.12. 11:35 keltezéssel, Birkás A írta:
> 2x fordult elõ, hogy a tanárok a pendrive-t bedugták a gép pedig kikapcsolt
>
> Ja és a pendrive is tökéletesen mûködik másik gépben ki is nyomtattuk róla
> azt, ami miatt a gépbe dugták...
>
> Kérem a tanácsotokat milyen irányba induljak!
Gondolom, hogy a usb bill. hátulra megy a pendrive meg elõre. Meg kellene nézni
az elsõ usb
aljzatoknál helyes-e a kábelezés. Néha elõfordul, hogy a gép összerakásánál
rosszul kötik be
a kábeleket.

Kérdés, hogy a pendriv-ok minden csatlakozóban produkálják a hibát, vagy
behatárolható?

--
Üdvözlettel: Kelemen Mihály