Sziasztok!

Péter által írottakon felbuzdulva én is ki szerettem volna próbálni a
$SUBJECT-et. Egyelőre nem sikerült. 2 gépen is probáltam, próbáltam a 32 és 64
bites verziót is, tényleg minden megy, mint a karkikacsapás, azonban ha már a
kész rendszert akarom menedzselni, folyton Perl hibákat dobál, hogy
valuebyName, meg elementByname nem létezik. Próbáltam frissíteni a netről, a
helyzet nem javult. Biztosan én rontok el vmit, de nem tudom, mit! Vagy lehet,
hogy mind a két gép hardverileg érzékeny? (Ráadásul az egyik gép a suliban,
másik itthon...)

Ha vkinek lenne vmi tippje, lsz. dobjon meg vele...

A rendszert nézegetve nagyon jónak tűnik!

Üdv:
            TT