Nálunk az említett srác csinálta. (Gáspár Csaba, Yami bt, web:
http://www.yami.hu) az elmúlt héten szabadságon volt.
2 napja beszéltem vele.
A felállás nálunk a következő:
Gyerekek és dolgozók kaptak egy mágneskártyát (azért jobb a chip-nél, mert
rá van írva a kártyaszám és egyéb hasznos infók...)
ezzel lépnek be a főkapun, a technikai kütyüket ők telepítik. Gépre települ
egy beléptető software, amin be lehet állítani mindent, még azt is,
hogyadott kártyához tartozó emberke mehet-e wc-re. :-)
Ebédnél ugyanezt a kártyát használja, adott egy kütyü amibe a pénztáros néni
feltölti, azokat a kártyaszámokat, akik befizettek...
Több éve használjuk, idén voltak gubancok először, igaz jó nagy átalakítások
is voltak. főbejáraton fotocellás tolóajtóval kellett összehangolni + másik
3 ajtón van kártyaolvasó stb...

üdv