Szia!

Nekünk egy Synology ds409+ és egy hasonló QNAP is van. A szerver AD-je
alapján simán ment a jogosultságok beállítása is. Megfelelően gyorsak. A
rendszerben 210 felhasználó is előfordul egyidejűleg és nem tapasztaltunk
semmi gondot. (A QNAP a gazdasági részt látja el ott 10 felhasználó van
átlagosan).

Én nem bántam meg egyiket se. Könnyű használni, kezelni, megfelelően gyors
mindkettő. A Synology szoftvere magyarul is tud.

Üdv KT

http://www.nyirszikszi.hu