From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Válas Péter
Sent: Wednesday, November 24, 2010 8:33 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Turbo Pascal kontra Windows 7

> Gondolom, nem olvasod az Informatika listát...
Bevallom, tenyleg nem...

> ... egy hangsúlyozottan döglődő gépen kellett megtalálnom
> az eszközt, amely egy kávédarálón is elfut.
Bocsass meg a W7-bol indultam ki...

>  ... és ha ismeri az alapokat, majd tanul más nyelvet is...
> Mi is felnőttünk a BASIC-en, és megtanultunk programozni...
En is BASIC-kel kezdtem, sot az osztondijamat is programozassal egeszitettem
ki. Ennek ellenere vert izzadtam, amikor a munkahelyemen at kellett ternem a
strukturalt nyelvekre, igaz az utana jovo valtasok mar nem viseltek meg. En is
sokat gondolkodtam, amikor kezdo nyelvet kellett valasztanom gyerek(ek)nek, ugy
gondoltam, hogy ne az eszkozzel kinlodjon, hanem az algoritmussal.
Nem akartalak megserteni.
Udv, AZ