Gondolom a magyar nyelv hiánya azért gond, mert a billentyűzet magyar
kiosztású. (értsd: pl a z meg az y nem ugyanott van, nem is beszélve
az egyenlőségjelről.) És gondolom, hogy
a thread indítójának nem okoz gondot, az angol nyelvű billentyűzetre
való áttérés (fejben), mert pillanatok alatt visszajön a több éves
rutin, de egy kezdő gyereknek valószínűleg igen.