2010/12/7 Molnar Peter <moln...@afg.hu>

> > 3. Az eDirectory újrakonfig
> Ehhez tobb info kellene.

A fa két szervert tartalmazott: Atom - master replika, NSS pool,
kötetek, egyiken a USER, itt ülnek a userfileok, pl a levelezés Pmail
mappái (ezt nem lehet megúszni? Postfix+eDirectory??)
A másik szerver csak azért van, h legyen egy ReadWrite replika az
eDirectoryhoz. Jelenleg csak ez megy rendesen.

A mastert akartam belőni, mert ismeretlen ok miatt nem akart menni
rajta az iManager (korábban ment) Gondoltam, újratelepítem, ekkor
szólt be, h az eDirectory újrakonfig és hogy van már atom nevű szerver
a fában, törölnöm kell, ha tovább akarok lépni. Töröltem végül...
A visszarakáshoz gondoltam az eDirectory csomagokat újratelepíteni.
Ekkor szól be, h  létezik a conf file és nem tudja továbbcsinálni a
dolgot.
Az eDir configja során létező fába léptetem, a YaST-ban megadom a fa
nevét, tanúsítványok http-hez, TLS, SecretStore ixelve; meglévő
szerver ip címe megadva portok alapértemezettek (521,389,636)
rendszergazda jelszava, kiszolgálókörnyezet a szerver számára, portok
alapon, NTP szerver (hu.pool.ntp.org) SLP mellőzése (két szerver van
csak) NMAS beáll, és a hiba az "eDirectory konfigurálása és elindítása
ndsconfig segítségével" parancsoknál van.
/etc/opt/novell/eDirectory/conf/nds.conf létezik. Ez a baja.
Ha törlöm, akkor: "This server already contains a Directory Services
information" Ha módosítani akarom, menjek a Network Admin
Utilities-hez (nem találtam ott ilyen lehetőséget).
Ha leveszem a /var/opt/novell/eDirectory/data mappát is, akkor meg nem
tud belépni a fába az admin (No referals) - Nem olvassa ki a megadott
ip-ről a replikát??

Itt tart a dolog...