Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu meghatalmazó: Holló Dávid
Küldve: 2010. 12. 09., Cs 22:33
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: beléptető rendszer

Azert  ezzel  csak okosan.. van nalunk ket ujjlenyomat leolvaso eszkoz
is, de meg mielott elkezdhettuk volna hasznalni az Ombudsman vetozta a
prjektet  (szukseg  szerint  csatolhatom  a  privatba a levelezest),  nekunk
meg
megmaradt  a  ket  leolvaso keszulek - ami raadasul nem is konkretan a
lenyomatot  tarolta,  hanem  az  az  alapjan kialakitott kodsorozatot.
Tehat ennyit errol.

udv, David

<<winmail.dat>>