Szia!

ISPConfig:
http://howtoforge.com/perfect-server-ubuntu-10.04-lucid-lynx-ispconfig-3

Használom saját levelezésre ( persze ennél jóval több ).

Vagy csak simán:

http://howtoforge.com/virtual-users-domains-postfix-courier-mysql-squirrelmail-ubuntu-10.04

Webes levelezőnek pedig RoundCube.
http://roundcube.net/

Szervernek én Intel alapú vasat szoktam össze rakatni.

Intel alaplap, Quad Core Xeon processzor, 4 Gb ECC RAM és valami  WD RE3
merevlemezek.

Így röviden, mentem főzni de ha érdekel tegnap vettem gépet hasonló
célra. Szivesen elküldöm a pontos paramétereket.

Norbi