Ki kell néznem és jövőre megvennem a vasat, az oprendszert és a mail szervert is...

Van-e valakinek konkrét javaslata? (max. 300, jelenleg 170... de ez nőhet).

Jelenleg egy komolyabb windows 2008 szeverünk van - de erre már nem szívesen terhelném rá a mail szervert is...

Szia!

Ha csak levelező szervert akarsz spam és vírus szűréssel, akkor én mindenképpen linuxot javasolnék, postfix-amavis-clamav hármassal nekem jók a tapasztalataim, és nagy vas sem kell neki. Webmailnek nézd meg a roundcube-ot, folyamatosan fejlesztik, és egyre jobb...

Üdv:

Attesz