>Sziasztok!
>
>A következőt KELL megoldanom.
>Kiindulás
>Server1 – Windows 2000 +AD+Exchange 2000+ISA+DNS+IIS
>Server2 – Windows 2000+AD+sec. DNS
>W2k -> W2k8  AD upgrade nem támogatott. Először a W2k -> W2k3 AD upgrade
>kellene, de ott meg az Exchange-el olvastam valami zűrt. Ezért arra gondoltam,
>hogy mindkét új szervert 0-ról installálnám fel, de >akkor hogy mentem át
>rájuk a mostani AD adatait?

Hello

Csak tipp:
Mielott nekialsz barminek is szerintem egy kicsit jobban osszekene szedned hogy
mit is szeretnel elerni. hogy ehez milyen licencek vannak es termenszetesen
milyen szerver milyen oprendszert tamogat.
A felsoroltakon kivul biztos nemerint mast a valtozas? nyomtatok fajlszer stb
stb...
Ha a fenti infokbol indulsz csak ki alapbol akkor iszonyat nagy szivas lesz a
vege amibol csak nehezen fogsz jolmukodo rendszert csinalni.
Fontos hogy a nezd meg az uj rendszerekre hogy tudsz migralni pl ISA, az uj
servrek hardverigenye mekkora, disk van eleg?
es meg lehetne sorolni.
Ha a fentieket oszeszedted es megvan minden szukseges informaciod az uj
serverek igenyerol es azoknak megfelel a ket gep akkor lehet tovabb haladni.

Udvozlettel:Sneff Gabor