Hali

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Sneff Gábor
Sent: Monday, December 27, 2010 11:58 AM
To: Techinfo
Subject: RE: Nagy feladat

Hello

Csak tipp:
Mielott nekialsz barminek is szerintem egy kicsit jobban osszekene szedned hogy
mit is szeretnel elerni. hogy ehez milyen licencek vannak es termenszetesen
milyen szerver milyen oprendszert tamogat.

[KS:] A licencek persze, azért írtam a Windows 2008 ill 2003 szervert, mert
ilyen licenceim vannak + a tisztaszoftveres Exchange + ISA vagy Forefront

A felsoroltakon kivul biztos nemerint mast a valtozas? nyomtatok fajlszer stb
stb...
[KS:] Ebben is igazad van de azoknak az áttelepítése a "kisebb gond" azt meg
tudom oldani.3 hálózati nyomtató, és a megosztások. Problémát az AD adatai, és
az Exchange okoz.

Ha a fenti infokbol indulsz csak ki alapbol akkor iszonyat nagy szivas lesz a
vege amibol csak nehezen fogsz jolmukodo rendszert csinalni.
Fontos hogy a nezd meg az uj rendszerekre hogy tudsz migralni pl ISA, az uj
servrek hardverigenye mekkora, disk van eleg?
[KS:] Jogos, a hardverigényeket most kezdem gyűjtögetni. A két új szerver adott.

Üdv
Kiss Sándor