Hello!
> Már bocsánat de az elektronikus napló kontra Taninform kérdésben elég naívak
> vagytok....
Na pontosan az ilyen hozzaszolasok miatt volt tegnap ez az osszehasonlito oldal
elinditva.
Ne tudjatok meg mennyien keresnek meg, hogy hol tudnak megnezni az addigi
eredmenyeket.
Itt kozlom mindenkivel, hogy senkinek sem fogom elkuldeni.
Oka:
Nagyon kevesen toltottek ki, igy en nem tekintem az eredmenyeket mervadonak.
Arra szamitottam, hogy minden naplotipusbol egy 10-20 kitolto minimum lesz, s
akkor lett volna mit osszehasonlitani.
4 naplot toltott ki 4 szemely. Tehat ez naplonkent 1. Ez hasznalhatatlan.
Valoszinuleg tobb idot kellett volna neki hagyni.
Nem jott ossze.
Az erdeklodesbol viszont azt vontam le, hogy az eredmenyekre lett volna igeny.
Ahogy gondoltam is.
Sajnalom, hogy ezt nehanyan tamadasnak vettek.
Akik ismernek, tudjak, hogy nem az tamados tipus vagyok.

Tisztelettel:
Molnar Peter, http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@afg.hu,
TKIKI Arpad Fejedelem Gimnazium, Gazdasagi es Informatikai Szakkozepiskola
http://www.afg.hu