Sziasztok!

Kicsit félve írok, vajon most mennyi korábbi levelemet (is) küldi ki a
gmail... :)

Szóval win 2003as szerveren egy kötetre beállítottam az árnyékmásolatokat.
Van a felhasználóknak egy közös, mindenki számára rw kötete, leginkább ezt
használják. A klienseknél a mappa tulajdonság lapján, az előző verziók fülön
a user látja a korábbi állapotait akár az egész megosztásnak.

Attól tartok, hogy előbb-utóbb valaki megnyomja a visszaállítás gombot és
huss, az egész megosztáson visszaállít mindent egy korábbi állapotra..

Szóval az lenne a kérdés, -ha egyáltalán van ilyen-, milyen jogot kell
elvennem a userektől ahhoz, hogy ez a visszaállítás funkció ne legyen
elérhető. Elég lenne nekik ezen a panelen a megtekintés és a másolás gomb,
ezekkel túl nagy galibát nem tudnak okozni.

A home könyvtárukon nem vészes, mert ott csak a sajátját tudja
elbarkácsolni, de ezt egy közös használatú megosztás, sok-sok mappával.

Másik, hogy kutakodtam és arra jutottam, hogy árnyékmásolat képzést csak
komplett kötetre tudok beállítani és megosztásra nem.
Vagyis azt nem tudom megtenni, ha egy köteten van egy közös és a home
megosztás, hogy csak az egyikre állítom be, a másikra meg nem?

Köszi a segítségeteket!
Hg