On, On és ON

Nézd meg, hogy milyen forgalmat generál egy osztálynyi farmvillező diák.

Csak kérdem:

Itt a nagy szabadság:

Legyen minden addig amíg mások rovására nem megy. NEM?
Vagy engedjük őket szabadon?
Otthon nincs?
Facebookolni járnak iskolába?
Mert ott meleg van?

Úgy egyáltalán: ISKOLA = Facebook,MSN, stb....

Mi történik???????

Kérdem: Ha négy éven keresztül ezt tanulja, hogy napi 8 órában
facebook megy mi lesz vele ha kikerül dolgozni?

Az iskola nem az életre nevel? Az ÉLET = FACEBOOK és társai?

A cégek szerinted nem szűrnek?

Még mindig ON

Használják, nem mondom hogy nem, de nem tanórán.

Én már láttam bekattant diákot aki annyira függő volt hogy depressziós
lett mert nem tudta megetetni a csirkéit a facebookon. EZ JÓ???