Udv!

> Amikor előfizettünk a sulinetes vonal mellé egy kicsit komolyabb

 kapcsolatra is, akkor úgy gondoltam, hogy az eredeti ok, ami miatt

 tiltva lettek ezek az oldalak, az megszűnt. Meglepődtem a kollégák és a

> vezetés "felháborodásán", hogy "miért lehet használni a
fészbúkot!?".
> Én csak rendszergazda vagyok, nem tudom, és nem is
 szeretném nevelni a
> diákságot. A fent felsoroltak közül pedig
(az első kivételével persze)
> ésszerű keretek között a legtöbb
alkalmazva van. Érdekesmód csak eleinte
> volt visszhangja, egy
idő után mindenki tudomásul vette a játékszabályokat.

Lehet felreertheto voltam. Nem azzal van bajom, h tiltas, hanem azzal, h csak
ezt vagy azt... Mert azon log a gyerek...
Most ami itt felmerult az a facebook tiltas, ami lenyegeben a gyerekek 99%anal
kb semmit sem er,
mert ha nem tudja geprol elerni a mobiljan fogja ugyan azt csinalni...
Mert ugye nagy t baratunk ingyenesse tette, mert az de jo. Igen, jo is lehetne,
de mondjuk nezzunk meg par sulis gyereket, aki egesz nap azon log, es szinte
poent csinal mar abbol,
h fb-n tarsalog a baratnovel/haverral stb aki a szomszed teremben ul masik oran.
Magyarul az az elv, ami miatt itt ez most felvetodott egyaltalan nincs megoldva
a tiltassal...
Mert ugye az alapfelvetes az volt, h a gyerekek mindig facebookon lognak, semmi
mas hasonlo nem erdekli mar oket...