Sziasztok!

Szerintem egy kicsit fölösleges ez a tiltogatás, ilyen oldalak mindigis voltak és lesznek, most épp ez a "menő", 2 éve más volt, x idő múlva más lesz, ésszerűbbnek tűnne megtanítani nekik az adatvédelem fontosságát, körbenéztem a Facebookon és valami elképesztő mennyi mindent felelőtlenül megosztanak emberek, gyerekek főleg.... Ez szerintem probléma, függetlenül attól, hogy ezt iskolából, otthon, netkávézóból, akárhonnan osztja meg.

Valami ON mondatom is legyen én tuti proxy megoldással közelíteném meg a dolgot, ha nagyon nagyon szigorúak akartok lenni akkor egy mindent tiltó proxy, engedélyezős kivétellistával ahova felveheted az oktatáshoz használt oldalakat. Valaki felhozta hogy mobilról ingyen van, éppen a mobil vételt is lehet tiltani/gyengíteni..... (sőt jártam már olyan iskolában ahol az épület ennek jelentős részét meg is oldja:))

Alaksza Balázs