Hi

Ezen az oldalon van WLAN AP is. Nem elég nekem kettő három ilyen? Kell a
router? Annyira nem értek hozzá, hogy magamtól egy ilyet összerakjak (mi
mivel kompatibilis és ki ne hagyjak valami alkatrészt). De ha azt mondod
hogy ez a 6db egység összeépítve működik és jóval erősebb mint egy sima AP
akkor ok.
Ha viszont volna elég erős AP az csak egyszerűbb lenne az épület két végéről
középtájt irányítani. Egyébként a belső udvar másik oldalán van a kolesz
amibe a gimiből megy át a net kábelen. Onnan telibe lehetne lőni a gimit és
akkor csak a hőszigetelt ablakokon múlik hogy mit enged be ahogy azt
korábban írtátok.

Robert