2011.01.28. 15:39 keltezéssel, Járvás Róbert írta:
Hi

Ezen az oldalon van WLAN AP is. Nem elég nekem kettő három ilyen? Kell a router? Annyira nem értek hozzá, hogy magamtól egy ilyet összerakjak (mi mivel kompatibilis és ki ne hagyjak valami alkatrészt). De ha azt mondod hogy ez a 6db egység összeépítve működik és jóval erősebb mint egy sima AP akkor ok.
A mikrotik az nem kifejezetten erre való, inkább hosszú távú pont-pont összeköttetésekhez, vagy bázisállomásokhoz. Alapból gyengébb mint egy Ubiquity nanostation. Attól függ milyen miniPCI kártyát veszel hozzá. 2,4 GHz-re nem is nagyon vannak antennával egybe épített dobozok a mikrotikhoz, így antenna kábellel, meg kültéri dobozzal is kell vesződni.

Ha viszont volna elég erős AP az csak egyszerűbb lenne az épület két végéről középtájt irányítani. Egyébként a belső udvar másik oldalán van a kolesz amibe a gimiből megy át a net kábelen. Onnan telibe lehetne lőni a gimit és akkor csak a hőszigetelt ablakokon múlik hogy mit enged be ahogy azt korábban írtátok.