Szia

A frissítési alap megvásárlását nagyvonalúan lehagytad + próbáljunk
elszakadni az ms officetól, az ok hogy valaki kiütést kap a linuxtól mert
fél tőle vagy lusta, de azért egy openoffice-ot használni vagy ms office ot
az esetek 99%-ban kb olyan lenne, hogy én csak opelt akarok vezetni, suzukit
meg nem vagyok hajlandó...

Ha ezt a pénzt megkaphatnák az iskolák és eldönthetnék hogy mit vesznek
1000x hatékonyabb lenen a felhasználása. Még ha csak win-t vesznek
openoffice-al, ne adj isten olcsóbb ms office-ot...
Arról nem is beszélve, ha valahol nem kell ms oprendszer.. vagy nem kell
pro... vagy...

Arról pláne nem beszélve hogy ezzel gyakorlatilag kényszerpályára állítják a
diákokat, tanárokat, mégis kinek az érdeke hogy főleg ms cuccokat használjon
és szokjon meg a gyerek?

(A lusta, kényelmes tanároké és az MS-é.)