From: techinfo-bounces+farkasg=iszkg.sulinet...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-bounces+farkasg=iszkg.sulinet...@lista.sulinet.hu] On Behalf
Of Homolya Erno
Sent: Wednesday, April 13, 2011 9:13 AM
To: Techinfo
Subject: RE: Windows logoff majd hibernálás automatikusan

Hellooo!!!!

Az swoff332.exe-t talaltam a legjobb megoldasnak...
Igaz, nekem az volta problemam, hogy ne maradjanak bekapcsolva a gepek. Ez
mukodik akkor is, ha nincs bejelentkezve felhasznalo, es automatikusan indul.
Nagyon kicsi, de nagyon ugyes... Esetleg egy probat meger!

Megjegyzem akar milyen oskovulet gepek, azert az a 6-7 perc boot, kicsit eros...

Udvozlettel:

Erno
(rR)