2011.04.13. 10:20 keltezéssel, Farkas Gábor írta:
Biztos, hogy értjük egymást?
szerintem én értettelek
Tudom, hogyan kell hibernálni egy gépet, azt is tudom, hogy távolról hogyan
kell, nem ez volt a kérdésem. :)
gondoltam
A hibernálás önmagában nem jelentkezteti ki az aktuálisan bejelentkezett
felhasználót. Menti a  munkamenetét, aztán bekapcsolásnál visszatölti.
Nekem az kell, hogy JELENTKEZTESSE KI az aktuális felhasználót és utána
hibernáljon.  A két kapcsoló együtt alkalmazva nekem nem működött.
az előbb írtam erre is egyet, ami megoldhatja
De már írtam előző levelemben, hogy megvan a megoldás.
jó, kár volt segítenem, lett volna más dolgom is, mint TÉNYLEG a kedvedért kipróbálnom a saját gépemen és megakasztva ezzel a saját munkámat
bocs, hogy szóltam, nem teszem többet

sl