így van oem-ről volt szó.
csak érdeklődtem, ha dobozost veszek a vashoz, akkor arra mi vonatkozik, ezt
tisztáztuk is. Viszont a kolléga írta, hogy ők is ugyanabban a digitáblás
TIOP-ban vannak, mint mi és állítólag a gépeket frissítési alap nélkül
szállítják. gondolom innen indult a kavar. :-) de tényleg akkor meglévő szűz
vashoz csak dobozosat kereshetek, mert az úgy horror.

üdv