Mivel múlt hét pénteken tájékoztatott a beszerzést végző cég, hogy nyertünk,
így sokmindent utólag tudtam kideríteni. Ugye ilyen ügyekben felesleges
szólni a rendszergazdának, nem 'azé van címszóval működik a sulink, amiből
kezd elegem lenni.
Állítólag a pályázat önrész nélküli, viszont a sulinak kell biztosítani a
feltételeket. (Erősáram, világítás, elhelyezés, gyengeáramú kiállások,
vezetékes vagy vezeték nélküli hozzáférés...)