Sziasztok ismét!

A DNS-es gondom tegnap megoldódott, mára azonban újabb akadt.

Tartományba szerettem volna léptetni olyan gépeket, amelyek eddig még nem voltak tagjai a tartománynak. A DNS-ben felvettem a gépeket (név-IP), a kliens látja a szervert IP és név alapján is. Ennek ellenére az alábbi hihaüzenetet kapom:
Lehet, hogy a(z) "iskola" tartománynév NetBIOS-tartománynév. Ha így van, ellenőrizze, hogy a tartománynév megfelelően van-e regisztrálva a WINS szolgáltatásban.

Ha biztos abban, hogy a név nem NetBIOS-tartománynév, a következő információk segíthetnek a DNS-konfiguráció hibájának elhárításában.

A DNS sikeresen visszaadta a(z) "iskola" tartomány tartományvezérlőjének keresésére használt SRV erőforrásrekordot:

A lekérdezés a(z) _ldap._tcp.dc._msdcs.iskola SRV rekordjára irányult

A lekérdezés a következő tartományvezérlőket azonosította:
win2k8.iskola

Ennek ellenére nem sikerült kapcsolatba lépni egyetlen tartományvezérlővel sem.

A hiba gyakori okai a következők:

- Hiányoznak azok az (A) vagy (AAAA) típusú állomásrekordok, amelyek a tartományvezérlők nevét IP-címükhöz társítják, vagy helytelen címeket tartalmaznak.

- A DNS-ben regisztrált tartományvezérlők nem kapcsolódnak a hálózathoz, vagy nem működnek.

Szerintem mindent jól állítottam, de valamiért még sem jó. Korábban tartományba léptetett gépekről minden OK, simán be tudok lépni.
Mi lehet a hiba oka?
Neumayer Bela
tanar-rendszergazda