Üdv!

A linuxos DNS-ből kivettem ezt a zónát, mint DNS forwarder üzemel tovább. A
win2k8-as
szerver csak belső szerver, a linux oldja fel a külső neveket.
Ellenőriztem azt is, hogy a windowsos DNS-ben szerepel a szerver és a kliens
gépek A és
PTR rekordja is.
A kliensek jó címeket kapnak a DHCP szervertől (IP, WINS). Az érdekesség, hogy
a kliens
gépeken nem látszik a szerver a hálózat tallózásakor, csak az azonos subnetben
lévő gépek.
Ugyanez van a szerver oldalon is.
Nem igazán értem, hogy ha a korábban tartományba léptetett gépek minden gond
nélkül be
tudnak lépni a tartomnyba, akkor az új gépek miért nem?

On 6 Jul 2011 at 7:43, Ambróz Zoltán wrote:

> Szia,
> leallitottad a linuxos DNS szolgaltatast? Nem lehet, hogy onnan jon rossz
> adat?
> A DHCP szolgaltatas altal kozolt adatok jok?
> Udv, AZ

Neumayer Bela
tanar-rendszergazda