>Továbbá: 2 memóriahelye van, ezért azt mondták,
>hogy inkább vegyek most 8G memóriát 5000 forinttal drágábban,
> ha nem akarom a 2*2G-t egy későbbi bővítésnél kidobni.
Igazuk van.
De csak akkor ha varhatoanlesznek olyan alkalmazasaid, melyek 4 GB-nal tobbet igenyelnek.
Szerintem a kozeljovoben nem.
Raadasul 8GB csak windows 764 bit eseten kihasznalhato.

>Az SSD-t az operációs rendszerhez ajánlották;
> néztem, ugyanott van 16 Gb-s SSD 64 GB helyett,
>de az csak kb. 14000 forint, nem 24700.
>Oprendszernek az is elég, nem? Spóroljak ezen tízezer forintot?
Ne. A Windows 7 nek a 16 GB epp nem eleg, de ha megis, nagyon szukosen.

>A legnagyobb kérdés: ugyanez a konfig ezzel az
>i5-ös négymagos processzorral
Minel tobb olyan program lesz, ami kepes kihasznalni a tobb magot.
Mar most is sok ilyen van.
Ismet az a kerdes, hogy varhatoan milyen programokkal szeretned hasznalni,
Udv!