From: techinfo-bounces+farkasg=iszkg.sulinet...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-bounces+farkasg=iszkg.sulinet...@lista.sulinet.hu] On Behalf
Of Válas Péter
Sent: Wednesday, August 10, 2011 11:28 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Maszek: alaplap választása

Köszönöm mindenkinek a válaszokat, sokat segítettetek. Bár az i3 vs i5 és a 4 G
vs 8 G kérdésében még határozatlan vagyok. Az SSD-ből akkor marad a 64 G,
meggyőztetek.
Arra mindenképp elérkezettnek látom az időt, hogy ha már lesz egy jó gépem,
akkor Windows és Linux is legyen rajta, kezdetben a Windowst használnám
alapvetően, de szeretném tanulni a Linuxot is. Ez befolyásolja a hardverigényt?
Mariettának kösz a linket, arra nem voltam felkészülve, hogy valami 16 oldalas
a cikk, fél éjszaka azt olvastam.