Üdv!

> De ez a telepiteskor beallitodik.

Pontosan.

> Tehat ha a startert teszik fel, akkor semmi koze a sulinetes kms szerverhez.
> Ha az enterpiset, akkor van koze.
> De ez nem gep fuggo, hanem telepites fuggo.

Azért írtam, hogy a gépen starter matrica van, de a szállító a
tisztaszoftveres oprendszert és officet telepítette.

> Akkor milyen hibauzeneted van es hol jelenuik meg?

Bekapcsoltam úgy 2 órája, hogy majd szétnézek rajta, de még nem foglalkoztam
vele, láttam, hogy feldobja az ablakot, hogy nincs aktiválva, csatlakoztattam
a hálózatra, aztán megnéztem egy fél óra múlva, hogy mi a helyzet. Aktiválva
volt. Aztán az Office 2010 is.

Dolgoztam tovább mellette, akkor jelent meg egy ablak. (Elsőre úgy tippeltem,
hogy frissítésekhez kellene.) Kár, hogy képernyőképet nem csináltam, csak a
végén a hibakódot írtam fel. 0x8004fe21 - bár ezzel inkább az MS tud mit
kezdeni. Az előbb próbáltam kézzel frissíteni, azt mondja, hogy a
szolgáltatás nem fut.

Üdv: Fodor Zsolt