Dolgoztam tovább mellette, akkor jelent meg egy ablak. (Elsőre úgy tippeltem,
hogy frissítésekhez kellene.) Kár, hogy képernyőképet nem csináltam, csak a
végén a hibakódot írtam fel. 0x8004fe21 - bár ezzel inkább az MS tud mit
kezdeni. Az előbb próbáltam kézzel frissíteni, azt mondja, hogy a
szolgáltatás nem fut.

Én arra tippelnék, hogy talán nem közhálós aktiválású telepítőkészletet használtak - még ha úgy kapták is, hogy a TIOP-os gépekhez. Én még megpróbálkoznék esetleg azzal, hogy kézzel beállítanám a a kms szerver címét a közhálósra (slmgr /skms 195.199.255.195), majd megpróbálnék így aktiválni egyet (slmgr /ato). Kíváncsi lennék, hogy utána is panaszkodik-e.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu