Szia!

Próbálom végiglépegetni a dolgot. Felállás: win2008r2 - előtte TMG,
TMG-mentés xml be, levakar, alatta szintén 2008r2 van, beléptettem domainba,
egy szó nélkül megtette, majd bejelentkeztem domain rg azonosítóval, belépés
után tenném fel a TMG-t és ezt mondja:

"The logged-on user account and the computer are not part of the same
domain. The user account and the computer must either be members of the same
domain or members of domains with a trust relationship."

a felhasználó és a gép nem ugyanannak a tartománynak a tagja. (pedig de) és
udvariasan közli, hogy annak kell lennie.

merre matassak vele?

Yes,