From: techinfo-bounces+sysadmin=rszi-zirc...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-bounces+sysadmin=rszi-zirc...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of
Zoltán Kurucz
Sent: Friday, August 19, 2011 11:45 AM
To: Techinfo
Subject: Re: w2k3 vs http

> ...helyesbítem magam: tartományi rendszergazdaként léptem
> be. a TMG alatti win-en nincs ad, így hozzá tartozó rg sem,
ez vilagos...

> egyedül helyi rendszergazda fiók volt, próbáltam azzal is, eredmény
> ugyanez
ez meg ertheto...
Az elso (tag)mondat, pontosabban a teny az erthetetlen. Ha domain admin-kent
lepsz be, nezd meg esetleg ADSIEDIT.MSC-t inditva. Valami olyasmi lehet, amit
szvsz nehez lesz eszrevenni. Javaslom, leptesd ki a gepet a domain-bol, aztan
vissza. Ha igy sem, akkor ujra leptesd ki, es huzd ujra. A WS2K8 viszonylag
hamar felmegy :(
Sajna, a hetvegen nem leszek net kozelben. Remelem megjavul...
Udv, AZ