nem újdonság, csak összefésülve az ötleteket és a saját ötletem ami első
olvasatra volt:
ha 1 rg kell (ahol kell vmi miatt, majd kitaláljuk mi miatt) az legyen
felsőfokú végzettségű. Ha kell mellé (valami miatt) 0,5 vagy 1 akkor az
lehet középfokú vagy lehet infos tanár órakedvezménnyel.

mivel általában a rg-nak kell a felhasználótámogatást is végezni így
valahol az alkalmazotti létszámtól is függővé tenném. Be kellene vonni
valahogy az IKT eszközökkel felszerelt termek számát is (vagy az IKT
eszközökkel tartott órák számát - becslés). pl két véglet:
5 db 20 gépes terem egyforma HW-re meg szoftverrel és csak infoórák
vannak, vagy 2 ilyen terem, meg mellette 20 (azaz összes) tanterem
digitáblákkal vagy projektoros gépekkel, 60 tanár akik minden tantárgyhoz
mindenféle programokat szeretnének használni... stb... (ez utobbi 60 gép,
és szerinetm több meló).

Nem elég csak a gépek számát figyelembe venni.

vcs.