Csak annyit szólnék hozzá, hogy általában nemcsak képzetlen a kollega, sokkal
inkább
lusta, illetve megszokta, hogy ki van szolgálva. Túlságosan is ki van szolgálva.

  ----- Original Message -----
  From: Zoltán Kurucz
  To: nsandor.a...@gmail.com ; Techinfo
  Sent: Thursday, October 13, 2011 8:04 AM
  Subject: Re: a köznevelési törvény kodifikált verziója

  Sziasztok, annyival szállnék be a szálba, hogy gondoljuk a vidékre is.

  Volt szó arról, hogy rg legyen "ezermester".
  Ha belenézek a munkaköri leírásomba, és nem nézem az rg feladatait:
  -oktatástechnikus, -hangosítás (átlagban heti 1 esemény)
  -erre előkészületek
  -rohangálni a termek közt, mert a képzetlen kollégaképtelen egy vga kábelt
rendesen bedugni a digitáblához...
  -karbantartani a weboldalt

  most tartunk kb fél állásnál

  rg:
  -4 épület a városban, 150 használatban lévő gép környékén (az egyéb technikai
cuccokat nem számolom)
  -és vegyük számításba az eszközök állapotát

  szerintem gépszám alapján szintén nehéz megítélni a dolgot

  oktatás! na ja mondhatjuk sokan, közalkalmazotti bértáblában műszaki infós
végzettséggel keresel nettó90e-t
  és nézzük meg a képzések árait. Ezek általában Pesten vannak, vidékről a
felutazás, stb. nem biztos, hogy 2-3 havi keresetem erre akarom költeni, jó a
mellékeseket nem számolom :-)

  üdv