Még egy gondolat, a gépeken USB, optikai meghajtó tiltása.

Kunstár László
-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Kunstár László
Egy próbát megér: Worktime
http://www.nestersoft.com/worktime/

Kunstár László
-----Eredeti üzenet-----
Feladó: Takacs Tibor
Internetes alkalmazásfejlesztőket tanítunk, és nekem nagyon gyanús, hogy néha
sok jó jegy
születik az előző gyakorló órához képest....
Egymás között nem tudnak kommunikálni, net nincs. Viszont a gépen el tud
helyezni
"segédanyagot", mivel nem 1. órám van, az se játszik, hogy újratelepítem
(szünetben nem
elég az idő).. Az összes gépet ellenőrizni nem tudom. Próbáltam már, hogy
összevissza
ültetem őket, de nincs különbség. Arra a gonosz dologra gondoltam, hogy
elindítok egy
screen capture programot, ami kimenti egy videofájlba, és azt átpörgetve látom,
pontosan mit
csinált... A személyiségi jogokból sokat nem hoznék ki, elmondanám óra előtt,
hogy a
munkavégzésüket rögzítem.
Várom mindenki ötletét, pl. egy progi, ami egy log. fájlba listáz minden
fájlmegnyitást,
stb.stb.stb.

Köszi előre is, üdv:
                                TT