Szia!

Éppen ezen a problémán segítene a teremfelügyeleti rendszer, amiről korábban
érdeklődtem. (én fizetőset használok, de csak két termünkben van ilyen ezért
érdekelt az ingyenes változat)

Itt osztott képernyőn meg lehet figyelni a tanulók munkáját, le lehet tiltani
az internetet, le lehet tiltani az USB portokat, sőt megadhatom azt is,melyik
programok futhatnak (bár az egy kicsit trükkös, mert egy office program több
exe összetevőből áll)...

De fel tudok tölteni mintafeladatokat is közvetlenül a winchesterekre, ki tudom
adni a saját monitorom képét a tanulóknak és még számtalan hasznos funkció van
benne.

üdv

Líbor Tamás